piątek, 8 lutego 2013

Nagroda The Versatile Blogger

 Zostałam nominowana przez  Karolinę  do nagrody The Versatile Blogger.  Zasady zabawy są proste:
1) podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
2) pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu .

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
1) Studiuję na III roku. Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej ,którą chciałabym obronić w tym roku
2)Jestem wolontariuszką.W zeszlym roku uczyłam seniorów obsługi komputera.Obecnie pomagam dzieciom ze świetlicy środowiskowej odrabiać lekcje.
3)Mój ulubiony kolor to niebieski.
4)Interesuję się sportem i polityką.
5)W wolnym czasie lubię rozwiązywać krzyżówki.
6)Mimo przeszkód dnia codziennego staram się być optymistką.
7)Nigdy nie przepadałam za zimą.Z utesknieniem czekam na wiosnę :)
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują –Nie będę nikogo nominować ,bo większość chyba już uczestniczyła w zabawie.

6 komentarzy:

  1. Dla mnie polityka jest jak czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima to zło, zgadzam się całkowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też polityka to czarna magia, ale tak jak Ty lubię niebieski kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni zasłużyłaś na tą nominację. Pozdrawiam. Lolek

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie tylko ja czekam z utęsknieniem na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooo i ja wiosnę uwielbiam! :) Precz z zimą! :)

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...