piątek, 1 marca 2013

Wiosennie

Za oknem widać już wiosnę:)Kończę ostatnią praktykę studencką.W przyszłym tygodniu wracam na uczelnię .Plan zajęć nawet przystępny.Od 3 tygodniu jetem wolontariuszką w świetlicy socjoterapeutycznej,odrabiam z dziećmi lekcje.Wydaje mi się,że mimo iż dawno skończyłam edukacje więcej wiem i pamiętam ze swoich szkolnych lat niż one.Nie świadczy to zbyt dobrze o dzisiejszym poziomie edukacji.
Jestem w trakcie pisania pracy licencjackiej po wielu próbach udało się spotkać z promotorem.Byle do obrony ...

Na poprawę humoru przedstawiam piosenkę,która od kilku dni za mną "chodzi,, 


5 komentarzy:

  1. Wczoraj też czułam wiosnę, a dzisiaj niestety tylko jesień:/ Mam nadzieję, że już niedługo zrobi się słonecznie i ciepło.
    Dzieci i młodzież są strasznie leniwi i gdyby tylko mogły w ogóle by się nie uczyły.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż zrobić. Wszyscy marudzą, że reforma zła. A może taka zła nie jest i dzieciaki zaczną uczyć się tego, co naprawdę będzie im w życiu potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj niestety pogoda bardziej jesienna niż wiosenna. A do końca studiów coraz bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Słońce zaświeci, a w sercu od razu gości optymizm :)
    Powodzenia w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...