poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ostatnie tygodnie wakacji

Początek sierpnia jeszcze tylko kilka tygodni i koniec wakacji.Trzeba będzie się przestawić na tryb pracy.Cały wrzesień na praktykach ...Jestem ciekawa jak tam co mnie czeka ...Czym się zajmę .. Nim się obejrzę nastąpi październik i czas powrotu na uczelnie .Już niedługo na moje wszystkie pytania uzyskam odpowiedzi.Tak czy inaczej :

"Bądźmy wszyscy dobrej myśli,
gwiazda powodzenia błyśnie,
bądźmy weseli jak przy niedzieli!
Niech nam będzie jak najlepiej,
by łaskawie czas uciekał,
bądźmy spokojni i zawsze godni."

 
Tadeusz Woźniak - A bodaj to

3 komentarze:

  1. Ja właśnie teraz mam praktykę. I wcale nie jest aż tak źle. Chodzę tam na ok 4 godziny dziennie i popołudnia mam wolne, więc nadal mam wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wykorzystaj te kilka tygodni maksymalnie na odpoczynek, zabawę, spotkania z przyjaciółmi itp.
    Praktyki zazwyczaj bywają fajne. Ja miło wspominam swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja we wrześniu mam poprawkę i też staram się być dobrej myśli... cóż innego pozostaje? :)

    Miłego ostatku laby!

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...