czwartek, 26 lipca 2012

Imieninowo

 Dziś obchodzę imieniny razem z wszystkimi Annami .Kiedy pytam rodziców skąd pomysł na moje imię żartują,ze miałam być Cypiskiem a wyszła Hanka.Będąc małą dziewczynką ludzie pytali jak masz na imię a ,że mówiłam cicho .Wszyscy myśleli,że nazywam się Ania.Z uporem maniaka powtarzałam nie jestem Ania tylko Hania
Nie wierzę w horoskopy wróżby,ale tak dla zasady znaczenie mojego imienia.


Hanna to kobieta silna, stanowcza i przebojowa. Posiada silną osobowość, nie zraża się niepowodzeniami i bez problemu wychodzi nawet z największych kłopotów. Stale pracuje na swój sukces i najczęściej udaje się jej zrealizować swoje plany. Bardzo kocha swoich bliskich i jest osobą rodzinną. Jest przyjaźnie nastawiona do każdego, dlatego nie sposób jej nie lubić. Hanna cieszy się życiem i stara się wykorzystać dobrze każdy dzień. Bardzo gościnna, ma głowę pełną szalonych pomysłów. W miłości jest wierna i potrafi się poświęcić dla ukochanej osoby.
 Jest ambitna, odpowiedzialna. Kiedy pracuje w grupie, lubi kierować, pilnować dyscypliny i dawać rady. Kiedy jej się nie powiedzie nie lubi gdy inni użalają się nad nią. Jest zawsze spokojna i opanowana, to silna osoba. Można mieć do niej zaufanie. Nie zdradzi powierzonych tajemnic. Lubi kiedy wokół niej panuje radość i beztroska.

 Historia imienia Hanna
Jest to imię pochodzenia semickiego. Powstało od hebrajskiego słowa: channah, które oznacza „wdzięk”, „łaska”.

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego:)

    A to co napisałaś o swoim imieniu się sprawdza? Rzeczywiście jesteś taką osobą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione, acz szczere: wszystkiego, co najlepsze i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z kolei było tak, że jak się okazało, że moja mama jest w ciązy najpierw miałam być Filipem. Potem jak się okazało się, że dziewczynka, no to mama wymyśliła Olgę. Ojciec się nie zgodził a na Olgę i Aleksandrę wołają Ola, więc poszło Aleksandra. W sumie lepiej brzmi, bo zgrywa się z moim nazwiskiem i drugim imieniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę spóźniony ale życzę wszystkiego dobrego, wszelkiej pomyślności i jak najmniej problemów w życiu!

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...