poniedziałek, 2 lipca 2012

Koncertowo

Lato czas koncertów w plenerze ....Dzięki temu ,że odbywają się różne  imprezy można posłuchać występów gwiazd.W poprzednim wpisie  cytowałam słowa jednej z piosenek Bajmu...I proszę poszłam na występ tego zespołu.Pełny profesjonalizm Beata Kozidrak w świetnej formie na żywo śpiewa zupełnie tak samo jak na płytach.  Prócz starych przebojów można było usłyszeć kilka utworów z nowej płyty..To nic ,że nogi bolały od stania kilka godzin pod sceną .Kolejny koncert na ,który się wybrałam to występ Dżemu .Niby to nie to samo co dawny skład inny wokalista,ale piosenki naprawdę dobrze zaśpiewane.Dużo utworów ,których nie znałam ....
Gdyby można było się rozdwoić poszłabym jeszcze na koncert Perfectu i Patrycji Markowskiej ...Niestety nie opanowałam jeszcze tej umiejętności ,może kiedyś będę miała taką zdolność :)
A wczoraj finał Euro 2012 nie kibicowałam szczególnie żadnej z drużyn .Fakt Hiszpania zagrała koncertowo.. Trochę szkoda Włochów jednak ktoś musi przegrać, żeby wygrać mógł ktoś..

5 komentarzy:

  1. A ja miałam to szczęście, że byłam na koncertach wszystkich wymienionych przez Ciebie zespołów i artystów:) No oczywiście nie w jednym czasie;p
    Ja też nie kibicowałam żadnej z drużyn, ale ewidentnie od samego początku było widać, kto ma przewagę. Bardzo podobała mi się gra Hiszpanów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polska na szczęście od paru lat przestaje być koncertową pustynią. Wreszcie przyjeżdżają do nas masowo giganci ze świata, a i Polscy muzycy i organizatorzy nie próżnują. Namnożyło się festiwali i bardzo dobrze, każdy znajdzie coś dla siebie a czasem rzeczywiście aż chce się rozdwoić, bo nie wiadomo co wybrać, na co pójść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio na koncertach byłam w juwenalia na Hey i Czesławie Śpiewa. Nie był to mój szczyt marzeń w tej materii, bo zdecydowanie wolałabym koncert, na który chciałam pojechać, a nie pojadę bo nie mam z kim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za Bajmem w obecnym wydaniu nie przepadam, ale szanuję ich profesjonalne podejście. Też marzy mi się koncert Perfectu... może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie Euro nie robiło żadnego wrażenia. Nie interesuję się piłką więc i Euro tego nie zmieniło.
    Koncerty to fajny sposób na spędzenie wakacji.

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...