poniedziałek, 2 września 2013

„Nie zatrzymuj się"

Mam przed sobą jeszcze miesiąc wakacji .Ostatnio robiąc porządki w komutatorze znalazłam swoje zajęcia ze studniówki.Od czasu balu studniówkowego minęły ponad trzy lata.Nim się obejrzałam oglądam już fotki ze ślubu mojej Siostry.Pamiętam,że trzy w trzeciej klasie liceum nie miałam sprecyzowanych planów  co do kierunku studiów.Większość moich znajomych myślała iż wybiorę  ze względu na swoje zainteresowania wybiorę politologię.Tu jednak psikus zdecydowałam się na coś zupełnie innego..W październiku trafię znów w nowe środowisko.Ciekawe jak ułożę sobie  relacje z nowo poznanymi ludźmi.Zgodnie z tytułem posta nie mam zamiaru się zatrzymywać ;)

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci jeszcze tego jednego wolnego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na studiach i przyznam szczerze, że jeśli miałabym mieć jeszcze dodatkowy miesiąc wolny to chyba kompletnie bym zwariowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki kierunek wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...