środa, 10 kwietnia 2013

W trzech słowach o sobie samej


Nie przepadam za zabawami,ale w tej wezmę udział. Dziękuję Anonimowej A za wyróżnienie. Nie będę nikogo nominowała,więc trochę wyłamie się ze sztywnych reguł tagu.

Zasady są następujące:
1. Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie).
2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
3. Umieść wyróżnienie na swoim blogu.
4. Podziękuj za wyróżnienie.
5. Opisz siebie w 3 słowach.

Opisać siebie w trzech słowach-obowiązkowa,wrażliwa,zasadnicza-To chyba ja Hania studentka z zasadami.

Widzę,że mam nowych czytelników..Może czas dodać kogoś do blogów,które czytam??

Na zakończenie klasyczny utwór Antonio Vivaldi -Wiosna

8 komentarzy:

  1. Obowiązkowa, zasadnicza... i do tego humanistka. Cechy pasujące do nauczycielki (od polskiego) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za udział w zabawie :) Sama obowiązkowa raczej jestem, ale zasadnicza niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Cię, ale czytając Twoje notki wydaje mi się, że te słowa idealnie do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tego opisu pasuje mi jedno określenie - ambitna studentka. Zgadłam? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do zabawy :)
    http://www.swiatkaa.blogspot.com/2013/04/top-5.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszymy się, że dołączyłaś do grona czytelników naszego bloga! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...