środa, 12 września 2012

O wszystki i niczym

Za mną dwa tygodnie praktyk.Każdego dzień jest inny.Patrzę jak wygląda praca,pomagam ,układam wypełniam dokumenty i robię jeszcze wiele rożnych innych rzeczy :)
W jednym z pokoi w instytucji ,gdzie odbywam praktyki wisi kartka z tym tekstem :
Mimo wszystko...
  
Ludzie są nierozumni, nielogiczni i samolubni
Kochaj ich, mimo wszystko

Jeśli czynisz dobro, oskarżają cię o egocentryzm
Czyń dobro, mimo wszystko
 
Jeśli odnosisz sukcesy, zyskujesz fałszywych 
przyjaciół i prawdziwych wrogów
Odnoś sukcesy, mimo wszystko

Twoja dobroć zostanie zapomniana już jutro, 
Bądź dobry, mimo wszystko

Szlachetność i szczerość wzmagają twoja wrażliwość
Bądź szlachetny i szczery mimo wszystko

To, co budujesz latami może runąć w ciągu jednej nocy
Buduj, mimo wszystko

Ludzie w gruncie rzeczy potrzebują twojej pomocy, 
mogą cię jednak zaatakować, gdy im pomagasz
Pomagaj, mimo wszystko

Dając światu najlepsze, co posiadasz,
otrzymujesz ciosy,
Dawaj światu najlepsze, co posiadasz,
Mimo wszystko
 
 
Matka Teresa
z Kalkuty
 
Za oknem jesień stąd pewnie nostalgiczne  przemyślenia .....
P.s Jedna z czytelniczek bloga zadała mi pytania
odpowiedzi  z pozdrowieniami dla Karoliny 
  1. Co lubię robić? –Lubię rozwiązywać krzyżówki ,kibicować no i pomagać innym
  2. Wymarzony dom? –Taki  ,który jet ostoją w szaleństwie tego świata
  3. Co chcę kupić? –Chyba wszystko mam :)
  4. Czego nie lubię? –Nie lubię współczesnego  świata bez zasad
  5. Ulubiony drink? –Nie piję alkoholu
  6. Ulubiony napój bezalkoholowy? –Lubię pić herbatę
  7. Moje marzenia? –Chciałabym zwiedzić Sejm RP
  8. Co mam zamiar mieć w swoim ogrodzie lub domu? -Nie zastanawiałam się nad tym :)

6 komentarzy:

  1. To fajnie, że robisz coś ciekawego na praktykach. Ja na swoje wybieram się za rok, chociaż mogłam już w tym roku, ale jakoś nie wyszło :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno wytrwać w takim działaniu 'mimo wszystko' - tylko ludzie ze stali pozostają obojętni na przeszkody występujące co chwila na drodze celu. Co rzeczywiście nie oznacza, że nie warto choćby spróbować podjąć rękawicy. Życie to ciągła walka o swoje. Najgorzej jeśli ma się poczucie (uzasadnione lub nie) że w tej walce pozostało się samemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już niedługo i po praktyce. Przynajmniej się nie nudzisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktyki są fajne - można ciekawych rzeczy się nauczyć ;) choć czasami wykorzystają praktykantów na maxa ;/ a komu kibicujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak będą wyglądały moje praktyki... to dopiero za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A podoba Ci się ta praktyka?

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...