piątek, 2 grudnia 2016

Migawki

Było trudno,czasem nawet bardzo.Było wesoło,czasem bardzo.Patrzyłam na trudne życiowe sytuacje osób znajdujących się pod opieką instytucji w której odbywałam staż.Widziałam ich radość,kiedy udawało się rozwiązać jakiś problem.Zastanawiało mnie ,dlaczego niektórzy nie mówią całej prawdy ,przecież wtedy można było by im pomóc


Oglądając ,czytając wiadomości na temat pracy pracownika socjalnego nie wierz we wszytko co piszą czy mówią.

To trudna praca ,przynosząca wiele satysfakcji




4 komentarze:

  1. Tak jak wiele zawodów, w których chce się pomóc drugiej osobie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie nie mówią całej prawdy bo albo się wstydzą albo chcą tylko otrzymać pieniądze. I taka jest prawda. A tego serialu nie oglądaj bo tam jest zupełnie przerysowana rzeczywistość :)

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...