czwartek, 4 grudnia 2014

A Ty co byś zrobiła w takiej sytuacji ?

 Lubię zaglądać na portal Deon oto co tam znalazłam -Zachęcam do obejrzenia filmu i refleksji nad tym co Ja zrobiłabym w takiej sytuacji..

 "Jest jedno lekarstwo na czas, pusty czas człowieka uwięzionego w samym sobie: ludzie."
Janusz Świtaj


"Czy osoba tak niepełnosprawna może się z kimś związać? Jeśli ma się zamiar wejść w związek małżeński, to czy należy szukać kogoś, kto jest tak samo ułomny, czy też wręcz przeciwnie? A poza tym czy w ogóle istnieje ktoś, kto mógłby się taką osobą zainteresować?"

Film Umówiłabyś się z niepełnosprawnym na randkę? Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych - razem.tv

3 komentarze:

  1. Zaglądam na Deon, ale filmik mi umknął. Obejrzę na pewno!
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie - reaktywowałam bloga.
    http://niepelnosprawna-w-sieci.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie będę zaglądać, znam problem z autopsji aż za dobrze...

      Usuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...