piątek, 1 czerwca 2012

Pierwsze koty za płoty

Pierwszy post na blogu.Dziś pierwszy czerwca ,święto wszystkich dzieci..Mam już skończone 18 lat ,także nie zaliczam się już do tej kategorii.Jednak sporo ludzi zachowuje się mimo swojego wieku jak dzieci.Zasady po co jakiekolwiek reguły ,przecież raz się żyję..Myśli większość choć na szczęście nie wszyscy .Świat w końcu nie jest taki zły,warto zmieniać rzeczywistość.Nie dać się zwariować i zawsze iść swoja wyznaczoną życiową ścieżką .Zgodnie z tekstem wiersza ks .Jana Twardowskiego
Zaufałem drodze
Wąskiej
takiej na łeb na szyję
z dziurami po kolana
takiej nie w porę jak w listopadzie spóźnione buraki
i wyszedłem na łąkę stała święta Agnieszka
--- nareszcie --- powiedziała
--- martwiłem się już
że poszedłeś inaczej
prościej
po asfalcie
autostradą do nieba --- z nagrodą do ministra
i że cię diabli wzięli

2 komentarze:

  1. Każdy z nas jest dzieckiem niezależnie od wieku:) Choć niektórzy przesadzają z tym swoim dziecinnym zachowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam napisać to samo co Sylwia :) Że zawsze będziemy dziećmi bez względu na wiek.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...