poniedziałek, 16 grudnia 2013

"Wilki dwa"

Rozpoczął się Adwent czyli czas radosnego oczekiwania na Boże Narodzenie.Będąc małą dziewczyną uczestniczyłam co roku każdego dnia w roratach.Widząc zeszłoroczne msze roratne dla dzieci,stwierdzam iż dzieci w Kościele jest coraz mniej.Ciekawe co jest tego powodem? Może młodym nie chce się codziennie chodzić na mszę...W tym roku postawiłam na rekolekcje prowadzone w Internecie przez Roberta "Litza" Friedrich i Adama Szustaka OP pt."Wilki Dwa". Odcinki można zobaczyć na stronie Rekolekcje.Pokazuje dwie piosenki przewodnie Adwent 2012
i 2013.Owocnego czasu oczekiwania na Boże Dzieciątko


P.S Wstałam wcześnie rano,aby poprzez "cudny" USSOS zapisać się na kurs między uczelniany.Ku mojemu zdziwieniu,mimo pokazywania dzisiejszego terminu rejestracji okazało się iż zapisy odbywają się dopiero za 2 dni.Cóż w Adwencie trzeba ćwiczyć cierpliwość.

5 komentarzy:

  1. Też zapisałam się na te internetowe rekolekcje internetowe, które są bardzo interesujące. Widzę, że nie jestem sama. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w zasadzie jestem na roratki ciągnięta przez rodziców ''za uszy'' przez cały listopad chodizłąm, bo gregorianki za wujkiem, wiec teraz mam już po troszce dość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miłe wspomnienia z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie problem jest ogólnie w Kościele...(jakkolwiek to brzmi)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych rekolekcjach. A dzieciaki nie wiedzą co tracą bo roraty to naprawdę świetne przeżycie duchowe :)

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...