piątek, 22 listopada 2013

Chce się żyć

Po dłuższej przerwie wybrałam się do kina.Wybór padł na film "Chce się żyć". Tematyka obrazu nie była dla mnie zaskoczeniem.Na sali kinowej wielu widzów miało w oczach łzy.Inne wydarzenia kulturalne w których uczestniczyłam w ostatnim czasie to min innymi koncert Moniki Kuszyńskiej.Cieszę się,ze mogłam wreszcie na żywo posłuchać jej piosenek.
Jestem wielką fanką sportu(szczególnie siatkówki)dzięki jednej osobie z mojej rodziny zostałam zaproszona na mecz Polskiej Ligi Siatkówki.Miło jest wchodzić na halę razem z jednym ze znanych w całej Polsce zawodników.Móc dostać autograf z dedykacją.Mimo pewnych problemów -Chce się żyć.

7 komentarzy:

  1. Pełna kultura widzę :p a co to za znany siatkarz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba bym chciała się również wybrać na ten film... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O którym siatkarzu mowa? Strasznie tajemnicza jesteś. Przyznam szczerze, że o filmie nie słyszałam, ale na koncert Moniki bym się z chęcią wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 albo 3 lata temu byłam na jej koncercie - wspaniałe przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie znalazłaś taki piękny szablon?
    Pozdrawiam
    http://lectura-y-pensamiento.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę genialny jest ten szablon! Skąd go wzięłaś? ;)

      Usuń
  6. Słyszałam o tym filmie, obejrzę na pewno. Dobrze, że takie kino powstaje.

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...