czwartek, 24 października 2013

Moja subiektywna lista przebojów:)

Czego słucham:

1.Edyta Bartosiewicz-Upaść by wstać

 

2.Anita Lipnicka-Hen ,hen
                                       
                                     

3.Aneta Figiel-Myśl oTobie
                                           

 4.Monika Kuszyńska -Moje anioły na ziemi
                                       

                                            
5.  Sylwia Grzeszczak Księżniczka





 6. Josh Groban-You Raise Me Up" 

 7.Fool's Garden-Lemon Tree
                                        

                                      
8.Roy Orbison- Pretty Woman
                                          
9.Michael Jackson - Earth Song 
                                            
10. Phil Collins - Do You Remember 

          
                                    
                                                    

5 komentarzy:

  1. Wiesz, kurcze. Mamy wiele wykonawców wspólnych ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty women - uwielbiam i film i piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bartosiewicz uwielbiam, a Kuszyńską podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lemon tree - piosenka mojego dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Księżniczka <3 i nie wiedziałam, że Aneta nagrała swoją piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń

:)

 Czytam choć rzadko  blogi innych osób z rozrzewnieniem przypominam sobie moje studiowanie.Choć było już to bardzo dawno temu.Nigdy nie korz...